

Dette projekt var mit afgangseksamensprojekt som multimediedesigner og vores case og kunde var Studio N.A.A.L. Vi udviklede en webløsning som skulle kunne hjælpe deres kunder med at booke tid, designede en visuel identitet som også skulle strømlines på deres digitale kanaler, fx. Instagram, i form af content lavet med den nye identitet og design. Alt dette for at Studio N.A.A.L skulle strømlines og fremstå som en samlet virksomhed.


Jeg lavede projektet sammen med en medstuderende. Vi uddelerede opgaverne for at nå opgavens formål indenfor deadline. Vi arbejdede ud fra Double Diamond modellen, og uddelegerede derfor ansvar og tovholderi for hver af faserne. Jeg var tovholder for discover og define faserne og fokuserede på research, wireframing og prototyping til brugertestning. Dernæst design, projektledelse og til sidst kodning.


Projektet udmundede i en færdig designet webløsning, hertil en masse content både til websitet og Instagram. Hertil en helt ny styleguide. Projektet sluttede også med en rapport over hele projektet. Hvis man har lyst til at læse den, er de 114 sider vedhæftet (uden bilag).

